Τα ναι και τα όχι της Εταιρικής Παρουσίας στο Internet


Η σωστή εταιρική παρουσία μίας επιχείρησης στο Ιντερνετ δεν τελειώνει με την δημιουργία του κόμβου. Η συνέχεια είναι σημαντική για την επιτυχία της επένδυσης. Συνοπτικά προτείνουμε τα παρακάτω για την απόδοση της επένδυσής σας:

Δημιουργήστε κόμβο κάτω από το δικό σας όνομα π.χ. www.uom.gr και όχι κάτω από κάποιο όνομα όπως π.χ www.provider.gr/business/optimedia. Η πρώτη επιλογή σας εξασφαλίζει αυτονομία και επιτρέπει στους πελάτες να επισκέπτονται τον κόμβο σας γνωρίζοντας απλά και μόνο το όνομα της εταιρείας σας.

 

Φροντίστε να καταχωρήσετε τον κόμβο σας στα περισσότερα Search Engines (εργαλεία αναζήτησης) του δικτύου. Υπάρχουν τα ελληνικά (όπως www.thea.gr, www.phantis.com) αλλά και τα διεθνή (www.yahoo.com, www.lycos.com κλπ). Συνήθως από εκεί ξεκινάει ο επισκέπτης την έρευνα για εταιρείες του χώρου  σας

 

Φροντίστε ο κόμβος σας να περιέχει χρήσιμες πληροφορίες για τον επισκέπτη πέρα απο την απλή ενημέρωση για τα προϊόντα ή τις δραστηριότητές σας. Συνοδευτικό πληροφοριακό υλικό, έξυπνες συμβουλές, συχνή ανανέωση θα συμβάλλουν στην συχνή επίσκεψη και άρα απόδοση του κόμβου σας.

 

Τα στατιστικά στοιχεία της κίνησης του κόμβου σας είναι σημαντικά και πρέπει να τα παρακολουθείτε. Συμπεράσματα μπορούν να προκύψουν από τις σελίδες που προτιμούν οι επισκέπτες, από την χώρα που προέρχονται ή και από τις ώρες που παρουσιάζουν την μεγαλύτερη κίνηση.

 

Μην αφήνετε τον κόμβο σας στην τύχη του. Παρακολουθείτε την απόδοσή του και κυρίως ανανεώνετε τα περιεχόμενά του όσο συχνώτερα γίνεται. Αυτό δημιουργεί τις προυποθέσεις για συχνές επισκέψεις άρα και καλύτερη επικοινωνία με τους πελάτες σας.

 

Μην παραλείπετε να αναφέρετε σε κάθε έντυπο ή διαφήμιση τα στοιχεία του κόμβου και του E-mail που διαθέτει η εταιρία σας.

 

 
 
     

Αρχή σελίδας
 
(c) 2001 created by Magnet Internet Services