Εκπαίδευση δια Αλληλογραφίας

 


Στην εκπαίδευση δια αλληλογραφίας καθηγητές και μαθητές επικοινωνούν με τις ταχυδρομικές υπηρεσίες. Συνεπώς το περιβάλλον εκπαίδευσης για την απομακρυσμένη εκπαίδευση είναι το ταχυδρομικό σύστημα, το οποίο καλείται Εκπαιδευτικό Περιβάλλον δια Αλληλογραφίας.

Σε αυτό το περιβάλλον οι μαθητές επικοινωνούν με τους καθηγητές τους μέσω εργασιών, και οι καθηγητές προωθούν την μάθηση σχολιάζοντας αυτές τις εργασίες με σχόλια που ενθαρρύνουν και παρακινούν την σκέψη. Ο πίνακας 2 παρουσιάζει μερικά από τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του Εκπαιδευτικού Περιβάλλοντος δια Αλληλογραφίας.

Πλεονεκτήματα / Μειονεκτήματα για τον Εκπαιδευόμενο του Εκπαιδευτικού Περιβάλλοντος δια Αλληλογραφίας

Πλεονεκτήματα

Μειονεκτήματα

Ελευθερία για τον τόπο μελέτης του κάθε μαθητή. Μικρή αλληλεπίδραση με τον καθηγητή.
Ελευθερία στον χρόνο μελέτης του κάθε μαθητή. Δεν υπάρχει ισότιμη υποστήριξη της ομάδας.
Προσωπική διδασκαλία. Δεν υπάρχει κέρδος από ερωτήσεις που υποβάλλονται από τα άλλα μέλη της ομάδας.
Όλοι οι μαθητές έχουν άμεση επικοινωνία με τον καθηγητή.  

 

 
 
     

Αρχή σελίδας
 
(c) 2001 created by Magnet Internet Services