|
Γεωργιάδου
Ε., Τριανταφύλλου Ευ. & Οικονομίδης, Α.Α. (2010). «E-
Οικονομία, Εμπόριο, Μάρκετιγκ, Διακυβέρνηση». Εκδόσεις Τζιόλα &
Υιοί..
|
|
E.
Turban, D. King, J. Lee, T.-P. Liang & D. Turban (2011),
«Ηλεκτρονικό Εμπόριο 2010», εκδόσεις Μ. Γκιούρδα.
|
ΕΠΙΠΛΕΟΝ
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
|
D.Chaffey
(2008), “Ηλεκτρονικό επιχειρείν και ηλεκτρονικό εμπόριο”, εκδόσεις
Κλειδάριθμος. |
|
K.C.
Laudon & C.G. Traver (2009), “E-Commerce 2009”, 5th edition,
Prentice Hall. |
|
Μ.
Βλαχοπούλου (2008), “Ε-Μάρκετινγκ, Διαδικτυακό Μάρκετινγκ”, εκδόσεις
Rosili. |
|
Α.
Πομπόρτσης (2005), “Εισαγωγή σην Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση”, εκδόσεις
Τζιόλα. |
|
Α.
Πομπόρτσης, Α. Τσούλφας (2002), “Εισαγωγή στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο”,
εκδόσεις Τζιόλα. |
|
Σπ.
Αρσένης (2007), “Σχεδιασμός πετυχημένων ιστοσελίδων. Μαρκετινγκ και
προώθηση προιόντων και υπηρεσίων μέσω διαδικτύου”, εκδόσεις
Κλειδάριθμος. |
|
Συρμακέσης
Σ., Μάρκελλος Κ., Μαρκέλλου Π., Ρήγκου Μ., Τσακαλίδης Α. (2006),
“e-Επιχειρηματικότητα, από την ιδέα στην υλοποίηση”, εκδόσεις Ελληνικά
Γράμματα. |
|
Α.
Πασχόπουλος και Π. Σκαλτσάς (2006), “Ηλεκτρονικό Εμπόριο”,
εκδόσεις Κλειδάριθμος. |
|
Ι.Σ.
Κατσουλάκος (2001), “Νέα Οικονομία, Διαδίκτυο και Ηλεκτρονικό Εμπόριο”,
εκδόσεις Κέρκυρα. |
|
D.
Siegel (1999), “e-πιχειρείν, το όπλο της σύγχρονης επιχείρησης”,
εκδόσεις Β. Γκιούρδας. |
|
G.
Elliott & N. Philips (2004), “Εμπορικές συναλλαγές μέσω φορητών
συσκευών και Ασύρματα Συστήματα Υπολογιστών”, εκδόσεις Μ. Γκιούρδας. |
|
D.
Tapscott & A.D. Williams (2006), “Wikinomics: How
Mass Collaboration Changes Everything”, Portfolio Hardcover. |
|
J.
Surowiecki (2005), “The wisdom of crowd”, Anchor Publ. |
|
J.
Carter (2002), “Developing e-commerce systems”, Prentice Hall. |
|
D.Chaffey
(2008), “E-Business and E-Commerce Management”, 3rd edition, Prentice
Hall. |
|
T.
Jelassi & A. Enders (2008), “Strategies for E-Business:
concepts and cases”, 2nd edition, Prentice Hall. |
|
B.
Canzer (2005), “E-business strategic thinking and practice”, 2nd
edition, South Western College Publ. |
|
M.
Khosrow-Pur (ed.) (2006), “Cases on Electronic Commerce Technologies
and Applications”, Idea Group Publ. |
|
H.
M. Deitel & P. J. Deitel, (2001), “e-Business &
e-Commerce for Managers”, Prentice Hall. |
|
Jr.
H. C. Lucas, (2003), “Strategies for Electronic Commerce and the
Internet”, MIT Press. |
|
J.
F. Rayport, B. J. Jaworski, (2003), “Introduction to e-Commerce”,
McGraw-Hill/Irwin Series in Marketing. |
|
P.
Timmers, (2000), “Electronic Commerce - strategies & models for
business-to-business trading”, John Wiley & Sons. |
|