|
|
|
Επίλογος
Είναι προφανές σε αυτή την εργασία, όπου έχουν αναφερθεί τα
πιο σημαντικά πολυμεσικά εργαλεία, για να συνδυαστούν αυτά
και να αποτελέσουν μια πολυμεσική εφαρμογή, χρειάζεται μεγάλη
επιδεξιότητα. Για να κρατηθεί μια ισορροπία στο περιεχόμενο
και να έχει γίνει άριστος συνδυασμός αυτών των εργαλείων απαιτείται
η συντονισμένη συνεργασία του σχεδιαστή των γραφικών, του
προγραμματιστή, του παραγωγού video, του τεχνικού ήχου, του
συντονιστή και διοικητή του έργου, καθώς και του κειμενογράφου.
Αυτές οι επιδεξιότητες δύσκολα συναντιούνται σε ένα μόνο άτομο,
γι’ αυτό και χρειάζεται την συνεργασία περισσοτέρων.
Όπως και να τα αποκαλείς, τα Πολυμέσα στη βασική τους μορφή
είναι ένα εργαλείο. Και, όπως με κάθε εργαλείο είναι τότε
μόνο αποτελεσματικό όταν χρησιμοποιείται κατάλληλα και για
τον σωστό σκοπό. Γι’ αυτό και μόνο τον λόγο, είδαμε τα πολυμέσα
όπως θα κάναμε με οποιοδήποτε άλλο εργαλείο του μάρκετινγκ.
Πρέπει να εφαρμοστεί στρατηγικά και με επιδεξιότητα, εάν θέλουμε
να δουλέψει.
Δεν είναι μυστικό ότι ο κόσμος των επικοινωνιών αλλάζει γρήγορα.
Όλο και περισσότερο, παρουσιάζοντας κάθε είδους πληροφορίας
στον έξω κόσμο γίνεται με ψηφιακό τρόπο. Και, ένα σημαντικό
κομμάτι από αυτό έχει να κάνει με την ανάπτυξη των υπολογιστών,
και την απλούστευση στη χρήση τους.
Ακόμη και οι μικρότερες επιχειρήσεις μπορούν να αντέξουν οικονομικά,
συστήματα και λογισμικό ώστε να μπορέσουν να διαχειριστούν
τις επικοινωνιακές ανάγκες τους από τον χώρο εργασίας τους.
Ωστόσο, με τις απρόβλεπτες αλλαγές που λαμβάνουν χώρα διαρκώς,
κάτι καινούργιο συνεχώς προκύπτει και κάνει δύσκολο σε κάθε
άνθρωπο ή επιχείρηση να συμβαδίσει με την πρόοδο της τεχνολογίας.
|
|
|
|