Μαθησιακό Περιβάλλον Παραδοσιακής Τάξης

 


Η προσέγγιση του παραδοσιακού τρόπου διδασκαλίας στο σχολείο τοποθετεί τους μαθητές και τους καθηγητές σε μία αίθουσα, όπου εκεί πραγματοποιείται η διαδικασία της μάθησης. Η αίθουσα αυτή καλείται Παραδοσιακό Περιβάλλον Εκπαίδευσης σε Αίθουσα.

Σε ένα τέτοιο μαθησιακό περιβάλλον, οι καθηγητές επεξηγούν νέες ιδέες και έννοιες, και οι μαθητές έχουν την ευκαιρία να θέσουν ερωτήσεις στον καθηγητή τους. Ο παρακάτω πίνακας παρουσιάζει μερικά από τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα ενός τέτοιου περιβάλλοντος.

Πλεονεκτήματα / Μειονεκτήματα για τον Εκπαιδευόμενο ενός Παραδοσιακού Μαθησιακού Περιβάλλοντος σε Αίθουσα

Πλεονεκτήματα

Μειονεκτήματα

Σαφής χρόνος αλληλεπίδρασης με τον καθηγητή. Δύσκολο να επικοινωνήσεις με τον καθηγητή σε ώρες εκτός προγράμματος.
Ισότιμη υποστήριξη της ομάδος. Επικοινωνία σε συγκεκριμένες στιγμές.
Κέρδος από ερωτήσεις που θέτουν οι υπόλοιποι στην τάξη. Επικοινωνία σε συγκεκριμένη τοποθεσία.
Συμμετοχή σε συζητήσεις της ομάδος. Υπάρχει μεροληψία όσο αφορά την προσοχή, που δείχνει ο καθηγητής σε μεμονωμένα μέλη της ομάδας.

 

 
 
     

Αρχή σελίδας
 
(c) 2001 created by Magnet Internet Services