|
|
|
Το
Learning Space
Εισαγωγή
Το Learning
Space Central
Το Media Center
Το Profiles
Το Assessment
Manager
Το
Schedule
Το
CourseRoom
Εισαγωγή:
Το Learning Space είναι
ένα πρόγραμμα εκπαίδευσης εξ αποστάσεως.
Μας δίνει την δυνατότητα να επικοινωνούμε και να κάνουμε
μαθήματα από απόσταση χωρίς να χρειάζεται να μιλήσουμε
πρόσωπο με πρόσωπο με τον εισηγητή. Έρευνες
που έχουν γίνει έδειξαν ότι πετυχαίνουμε το υψηλότερο
επίπεδο μάθησης αν τα μαθήματα γίνονται κάτω από την επιτήρηση
ενός εκπαιδευτή, σε
ένα περιβάλλον ομαδικής εργασίας με δυνατότητα πρόσβασης
από οποιοδήποτε σημείο και ώρα.
Πολλές εταιρίες χρησιμοποιούν προγράμματα εκπαίδευσης
εξ αποστάσεως για να ενημερώνουν τους υπαλλήλους τους
σε σύντομο χρονικό διάστημα, και
με μειωμένα έξοδα. Κάνουν
οικονομία στα έξοδα μετακίνησης των υπαλλήλων,
των εκπαιδευτών, στους
χώρους που απασχολούν, και,
ακόμη πιο σημαντικό,
στο χρόνο τους από άσκοπες
μετακινήσεις.
Πολλά πανεπιστήμια επίσης χρησιμοποιούν την απομακρυσμένη
εκπαίδευση για να κάνουν προσβάσιμα τα εκπαιδευτικά προγράμματα
τους σε μαθητές που δεν έχουν το χρόνο ή τη δυνατότητα
να έρχονται στο πανεπιστήμιο είτε λόγω περιορισμένου χρόνου
(επαγγελματίες)
είτε λόγω μακρινών αποστάσεων.
|
|
|
To Learning
Space Central εκτελεί
πολλαπλές λειτουργίες και βοηθάει στη διαχείριση των πολλαπλών
μαθημάτων που μπορεί να υπάρχουν στο Learning Space.
Το Learning Space
αποτελείται από διάφορα τμήματα
που κάνουν πιο εύκολη τη χρήση του είτε πρόκειται για
εκπαιδευτές είτε για εκπαιδευόμενους.
Άλλα εργαλεία που μας δίνει το LearningSpace Central
είναι τα εξής:
Course Management Tools. Για
την εύκολη δημιουργία και διαχείριση μαθημάτων στο Learning
Space το Learning
SpaceCentral είναι εφοδιασμένο
με μια σειρά αυτοματοποιημένων «Βοηθών». Οι «Βοηθοί» αυτοί
απλοποιούν την διαδικασία δημιουργίας μαθημάτων,
και ανανέωση τους.
Η λειτουργία CoursePack μας
βοηθάει να συγκεντρώσουμε όλα τα στοιχεία του μαθήματος
σε συμπιεσμένη μορφή για εύκολη μεταφορά και
διανομή των υπαρχόντων μαθημάτων με άλλους συναδέλφους,
sites, ή εκπαιδευτικά ιδρύματα.
Administration Tools: Εύκολος
και γρήγορος τρόπος εγγραφής και πρόσβασης στα μαθήματα.
Χρήση εργαλείων που μας δίνουν
τη δυνατότητα να μετακινήσουμε, να
αρχειοθετήσουμε, να
επανεκινήσουμε, ή
να κλείσουμε ένα μάθημα που έχει ολοκληρωθεί.
Customization Libraries: Μπορούμε
να αντικαταστήσουμε το σήμα της εταιρίας μας ή του εκπαιδευτικού
οργανισμού μας, καθώς
και των σελίδων έναρξης του Learning Space μέσα
από έτοιμα παραδείγματα.
|
|
|
Το
Media Center που
λειτουργεί ως αποθηκευτικός χώρος - βάση
γνώσεων και ένα εργαλείο αναφοράς για όλα τα περιεχόμενα
που αφορούν τα μαθήματα. Τα
περιεχόμενα του μπορούν να είναι από κείμενα για ανάγνωση
online, σε αρχεία
multimedia, προγράμματα
προσομοίωσης ή εξωτερικά Web sites.
Υπάρχει η δυνατότητα απoθήκευσης αρχείων διαφόρων format:
Image files, animation files, Audio files στο
Multimedia Library.
Οι συμμετέχοντες μπορούν να δημιουργήσουν σημειώσεις για
τα αρχεία που χρησιμοποιούν στο Media Center.
Οι σημειώσεις μπορούν
να είναι προσωπικές ή να μοιράζονται με άλλους μαθητές
ή εκπαιδευτές.
|
|
|
To
Profiles είναι
ένας αποθηκευτικός χώρος από προσωπικές σελίδες μαθητών
και εκπαιδευτών που μπορούν να περιέχουν πληροφορίες για
επαφή ή προσωπικές πληροφορίες γι αυτά τα άτομα.
|
|
|
Το
Assessment Manager
που είναι ένα εργαλείο για
τον εκπαιδευτή να υποβάλει ερωτήσεις /
απαντήσεις, να κάνει
έρευνες, να πραγματοποιεί
εκτιμήσεις απόδοσης των μαθητών. Το
Assessment Manager επίσης
βοηθάει τον εκπαιδευτή στο να κάνει έλεγχο της απόδοσης
των μαθητών και να δίνει κάποια αμφίδρομη γνώμη στην απόδοση
των μαθητών.
Επίσης μπορεί να :
Να επιλέγει τυχαίες ερωτήσεις έτσι ώστε κάθε μαθητής να
παίρνει το δικό του προσωπικό τεστ.
Επιλογή από ερωτήσεις τύπου: Σωστό/Λάθος,
Πολλαπλών επιλογών,
Πολλαπλών ερωτήσεων
/ Πολλαπλών επιλογών,
και Ερωτήσεων ανάπτυξης θέματος.
Να ελέγχει το χρονική περίοδο για κάθε assessment
και να εμποδίζει τους μαθητές
να παίρνουν πολλές εργασίες ταυτόχρονα.
Να κατηγοριοποιεί ερωτήσεις για γρήγορη και εύκολη αναφορά
τους όταν δημιουργούμε μια εργασία.
Να επιστρέφει διορθωμένα assessments στα
portfolios των μαθητών.
Να εισαγάγει ερωτήσεις από τράπεζες (αποθήκες)
ερωτήσεων.
Να βαθμολογεί και να καταγράφει αυτόματα assessments.
Να χρησιμοποιεί εργαλεία εισαγωγής και εξαγωγής στοιχείων.
|
|
|
Το
Schedule:
Είναι ο χάρτης προγραμματισμού για ένα μάθημα στο Learning
Space.
Είναι ένα περιβάλλον για τα μαθήματα που έχουν δοθεί σε
μαθητές , στο οποίο
μπορούν να δουν ένα θεματολόγιο μαθημάτων, να
παρακολουθήσουν μια τάξη σε πραγματικό χρόνο (ζωντανά),
να ελέγξουν προθεσμίες για
εργασίες και μαθήματα, να
συνδεθούν με περιεχόμενα στο Media Center και
άλλα.
Ο εκπαιδευτής χρησιμοποιεί τα course development
tools στο Schedule
για να δημιουργήσει εργασίες
μαθημάτων και να θέσει τα επιμέρους στοιχεία που αποτελούν
ένα μάθημα.
Οι μαθητές χρησιμοποιούν το Schedule για
να δουν τα κύρια σημεία του μαθήματος, τις
προθεσμίες και τα κύρια σημεία των εργασιών. Μετά
θα συνεχίσουν στο MediaCenter για
να εξετάσουν τους πόρους που είναι διαθέσιμοι για το συγκεκριμένο
μάθημα και συνδεμένα με τις εργασίες τους στο Schedule.
Το Schedule έχει τη
δυνατότητα να υποστηρίξει εργασίες μαθητών και εργασίες
ομάδων μαθητών.
|
|
|
Το
CourseRoom
Είναι ένα ασύγχρονο περιβάλλον αμφίδρομης επικοινωνίας
για συνεργασία (με
ασφάλεια) ενός μαθητή
μέσα σε μια ομάδα, ενός
μαθητή με έναν άλλο μαθητή, και
ενός μαθητή με τον εκπαιδευτή του. Είναι
μια virtual τάξη όπου
μετά από εξέταση των εργασιών στο Schedule, και
των πόρων στο MediaCenter, οι
μαθητές είναι έτοιμοι να προχωρήσουν στο CourseRoom
για να ξεκινήσουν τη συνεργασία
με την ομάδα τους πάνω στη συγκεκριμένη εργασία.
Η εργασία μπορεί να έχει δυο μορφές: μιας
συζήτησης ή μιας εργασίας. Η
ασύγχρονη συζήτηση αποτελείται από μια σειρά κυρίων θεμάτων
ή κυρίων σχολίων που είναι δεμένα μεταξύ τους.
Αν είναι εργασία είναι με
μορφή workflow (ροή
εργασίας) που δίνει
τη δυνατότητα στην ομάδα μαθητών να συνεργαστεί σε μια
εργασία.
Ο εκπαιδευτής μπορεί να υποβάλει σχόλια και να λάβει ερωτήσεις
από τους μαθητές. Επίσης
έχει την δυνατότητα να χρησιμοποιήσει εργαλεία για ελέγξει
και να βαθμολογήσει τις τρέχουσες εργασίες.
|
|
|
|
|